سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- اهل بیت مکرم ومعظم الهی گونه پیامبر اکرم صلواته الله علیه-اله والسلم در بیاناتد مولی ال متقین- رحمت الله علیه هیچ کس را این امت قیاس با ال محمد صلواته الله علیه واله والسلم نتوان کرد وانان را که نعمت ارشاد وهدایت ال محمد صلواته الله علیهم اجمعین از سقوط نجات داده است –نمیتوان با ان پشوایان الهی -ساوی گرفت- ذهنیت حتی افراد ساده بعلت بدیهی بودن اشکار است- اما مقداری کنکاش عقلی کنیم-میفرمایند علت حقیقی نه علت اعدادی=علت کمکی=مانند فرمان ماشین= معلول ان همیشه کمتر از علت خود است دلیل یک سری صفات ذاتی داریم- که به صفات اولیه معروف است ویک سری صفات ثانویه داریم صفات ذاتی در ظرفی هستند مثلا یک پارچ اب را ذات تصور کنید واین شیشه صفاتی دارد این صفات صفات اولیه بگیرید حال دراین پارج اب بریزید ان اب صفات اش صفات ثانویه پارج است ولی چون ازطریقی وابسته به پارج است به ان صفات ثانویه ذات گفته میشود -مثلا صورت فرد بصورت غیرمتعارف نشان میدهد این بعلت صفات ثانویه است- خداوند نمیتواند مخلوقی را که صفات اولیه ان مانندصفات الهی باشد این صفات قابل خلق شدن نیستند اگر این صفات برفرض که یکتا هستند به مخلوق دهد دیگرخدائی وجودندارد یک خدای جدید بوجود امده است در بشر تا حدی ژن اینمطلبرا میرساند اگر مادر دقیقا ژن خودرا به دختر اش میداد او دقیقا مانندمادربود درحایکه ژن قابل تقسیم واقابل باز سازی به ژن جدیداست که -عینا ژن سابق است وگرنه هویت فرد تغیر میکرد وان فرد دیگر فرد سابق نبود- چون ذا را نمیدهد صفات ثانونیه نمیتواند بدهد پس یک ذا ت جدید با صفات جدید خلق میشود- خلق میشود اهل بیت مکرم صلواته الله علیهم و اجمعین- یک خلقت استثانائی دارند- که در فرزندان غیر معصوم خودژن دیگری دارند ولی دربشر رابطه علت .معول حقیقی نیست زن ومرد ژ«ها مختلفی از زمان حضرت ادم صلواته اله علیه واله والسلم وحضرت حوا صلوتهالله علیها والسلمه تا زمان اولیا خود را دربردارد وانتخاب کدام ژن با خداوندمنان است حتی میتواند ژن جدید خلق شود درافرادی بدن انها نیروی مغناطیسی دارند اهن رابخود جذب میکند ویا از بدن برق گرفته میشود دراینجاوالدین علت الدای هستند یعنی ژن خود خلق نمیکنند کدام ژن انتخاب میشود ویاخلق میشود باانها نیست ولی ظرفی هستند که ژن دران قراردارد وانتخاب میشود بدون تصمیم واراده افراد—ومسلم است درصفات ثانویه با اهلبیت مرک صلوالته اللهعلیهن اجمعین ومیزان بخصص دانش اختلاف ماهوی وفاحشی دارند به حدی فراتراز قیاس است چون بین محدود ونامحدود قیاسی وجودندارد قابل مقایسه نیست-


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3